Consultants

Over Kirsten Barnhoorn

Analytisch en creatief, strategisch en concret, denkt altijd in mogelijkheden en gelooft in de kracht van merken om verandering mogelijk te maken en de kracht van samenwerking in de keten.

MBF 2014  6

Met ruim 20 jaar ervaring in Supply Chain management, Change management, Innovatie, Marketing en Sustainability bij Philips, Fokker Aircraft, Holland Consulting Group en Heineken heeft zij besloten om in 2014 haar eigen bedrijf New Energy Consulting te starten, waarmee ze organisaties begeleidt de thema’s Duurzaamheid en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) op positieve wijze te integreren in de organisatie en in de merken. Doordat zij ruim 4 jaar bij Heineken International verantwoordelijk was als Global Sustainability manager Heineken® kent zij uitdagingen om duurzaamheid intern op de kaart krijgen en mensen in beweging krijgen om gemotiveerd aan deze thema’s bij te dragen. Ook vanuit haar Marketing positie heeft zij de kernthema’s van Sustainability actief geïntegreerd in de merkwaarde van Heineken en doorvertaald naar inspirerende merkactivaties.

Kernmerkend voor haar aanpak zijn:

  • uitgaan van de positieve kracht en toegevoegde waarde van en voor het merk en iedere afdeling,
  • creëren van een heldere visie die focus geeft en tegelijkertijd de organisatie in beweging krijgen door concrete, motiverende en inspirerende projecten en resultaten en
  • een vernieuwende kijk op bedrijfsprocessen, waarbij ze verbindingen creëert tussen gehele supply chains binnen en tussen organisaties.

Haar enthousiasme en drive om het verschil te maken werken aanstekelijk.

“Ik houd van projecten met een ziel. Projecten die naast de positieve bijdrage  aan de organisatiedoelstellingen,  ook een positieve bijdrage leveren aan de maatschappij. Met veel plezier daag ik managers uit om met een frisse blik naar de mogelijkheden van duurzaamheid te kijken.”