Duurzaamheid vraagt om een andere manier van denken. In onze adviezen hanteren wij de onderstaande principes.
- Denk in mogelijkheden en in de toegevoegde waarde die duurzaamheid kan bieden
- Maak uw duurzaamheidsinitiatieven relevant voor uw klant, uw merk en uw organisatie
- Ontwikkel een strategie die uitgaat van uw sterkten, waar u waarde kunt toevoegen. Dat maakt het geloofwaardig en stimuleert om duurzaamheid daadwerkelijk te integreren in uw organisatie, uw merk en innovaties.
- We geloven in de kracht van merken. Merken hebben de unieke kracht om gedrag te veranderen en focus te brengen in de organisatie.
- Beschouw duurzaamheid als een onderdeel van uw strategie en beleid, niet als een extra project.
- Ontwikkeling van een duurzaamheidsprogramma is een groeiproces. Vanuit een visie kunnen stap voor stap steeds uitdagender projecten ontwikkeld worden die bijdragen aan sociale en milieuvraagstukken.